Mamy świadomość, że nikt nie lubi składać reklamacji. Dlatego staramy się maksymalnie uprościć procedurę, tak aby była dla Ciebie najmniej uciążliwa oraz abyśmy sprawnie i w możliwie najkrótszym czasie rozwiązali napotkaną przez Ciebie trudność.
Możesz nam w tym pomóc, stosując przy składaniu reklamacji poniższe zasady:
* po stwierdzeniu wady lub usterki zakupionego towaru w pierwszej kolejności skontaktuj się z nami. Często taki kontakt pozwala nam na określenie przyczyny i rozwiązanie problemu, bez konieczności składania reklamacji.
* do reklamowanego przedmiotu załącz uzupełniony druk reklamacyjny. Możesz go uzupełnić i wydrukować za pomocą formularza elektronicznego lub za pomocą formularza papierowego wersja pdf. Wykorzystanie druku reklamacyjnego nie jest obowiązkowe, ale znacznie pomaga nam w sprawnym rozpatrzeniu reklamacji.
* załącz dowód zakupu (np. paragon, potwierdzenie przelewu lub inny), w przypadku faktury wystarczy sam numer faktury na druku reklamacyjnym
* dołącz wszystkie elementy zestawu - na przykład baterie, kabelki, wszystkie dekielki, itp.
* towar bezpiecznie zapakuj i odeślij na adres:
sklep Mitoya
ul. Racjonalizacji 5
02-673 Warszawa
Po otrzymaniu przesyłki potwierdzimy jej otrzymanie.
Jeżeli rozpatrzenie reklamacji będzie tego wymagało, skontaktujemy się z Tobą.
Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni - w tym czasie poinformujemy Cię o naszej decyzji dotyczącej rozwiązania problemu - jednak staramy się, aby ten czas był możliwie najkrótszy.
Warunki gwarancji opisane są w Regulaminie oraz Karcie gwarancyjnej, o ile została wydana.