Status zamówienia można śledzić na kilka sposobów:
- Logując się na stronę www.mitoya.pl
Jeżeli skorzystałeś z możliwości rejestracji w naszym sklepie, możesz w każdej chwili sprawdzić status swojego zamówienia po zalogowaniu w naszym sklepie. Ponadto, jako zarejestrowany użytkownik, możesz również sprawdzić historię swoich wcześniejszych zamówień.
- Czytając maile informacyjne z naszego sklepu
Zmiana statusu zamówienia jest zawsze potwierdzana wysyłanym przez nas mailem. Należy jednak mieć na uwadze, że część maili nie dociera do adresatów z różnych przyczyn, na które przeważnie nie mamy wpływu.
- Śledząc przesyłkę na stronie doręczyciela
Po wysłaniu paczki prześlemy Ci numer przesyłki, tak, abyś miał możliwość dalszego jej monitorowania. Dodatkowo możesz również otrzymywać maile systemowe od firmy kurierskiej.
- Wysyłając zapytanie mailowe lub na facebooku
Nasi pracownicy z chęcią udzielą odpowiedzi na wszelkie nurtujące pytania – w tym i na temat statusu zamówienia. Zapraszamy do kontaktu ze sklepem za pośrednictwem portalu facebook, lub wysyłając maila z zapytaniem na adres sklep@mitoya.pl
Przesyłka pocztowa się opóźnia, lub została zgubiona przez doręczyciela
Jeżeli zamówiona przesyłka nie dotarła do Państwa w maksymalnym terminie określonym Tutaj, prosimy o kontakt mailowy z opisem zaistniałej sytuacji - będzie to podstawa do wszczęcia procedury reklamacyjnej z naszej strony. W przypadku przesyłek, które zaginęły, ponowną wysyłkę zamówionego przedmiotu możemy zrealizować dopiero po otrzymaniu odpowiedzi reklamacyjnej od doręczyciela. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 30 dni.