98% zamówień realizujemy w terminie krótszym niż 24 godziny od momentu zanotowania wpłaty na konto lub otrzymania poprawnie wypełnionego zlecenia przesyłki za pobraniem. Zamówienia złożone i opłacone do godziny 14:00 w dni robocze, towar wysyłamy tego samego dnia.
W sytuacji, gdy czas realizacji może się wydłużyć powyżej 48 godzin (dni robocze), poinformujemy Państwa o tym drogą emaliową lub telefonicznie. Jeżeli wydłużenie terminu dostawy jest planowane, informacja o dłuższym terminie dostaw jest umieszczona na stronie www.mitoya.pl.
Czas doręczenia przesyłki zależy od wybranego sposobu realizacji:
Kurier Inpost- do trzech dni
Kurier DPD - do dwóch dni
Paczkomat - do dwóch dni
Wysyłka realizowana jest w dni robocze, co oznacza, że towar, za który zapłacono w piątek zostanie wysłany najpóźniej w poniedziałek w tygodniu następnym, o ile poniedziałek nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy.
Jeżeli nie otrzymaliście Państwo potwierdzenia wysyłki w ciągu 48 godzin założonej daty księgowania płatności (zazwyczaj jeden dzień roboczy) lub złożenia zamówienia za pobraniem, prosimy o kontakt - przyspieszy to procedurę wysyłki w przypadku ewentualnych problemów z informacją o wpłacie lub zakupie.
Jeżeli zamówiona przesyłka nie dotarła do Państwa w maksymalnym terminie określonym powyżej, prosimy o kontakt mailowy, który będzie podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej z naszej strony. W przypadku przesyłek, które zaginęły ponowną wysyłkę zamówionego przedmiotu możemy zrealizować dopiero po otrzymaniu odpowiedzi reklamacyjnej od dostawcy usług doręczania przesyłek. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi do 30 dni. Prosimy o wyrozumiałość.