Gwarantujemy wysłanie towaru nieużywanego, zgodnego z opisem i zdjęciami na aukcji. Większość produktów, w szczególności delikatne, sprawdzamy przed wysyłką wizualnie.
Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Zawsze po odebraniu przesyłki sprawdź jej zawartość w obecności pracownika firmy transportowej. Jeżeli zawartość przesyłki jest uszkodzona, należy sporządzić raport uszkodzenia.
W przypadku przesyłki pocztowej reklamację należy zgłosić bezpośrednio do Poczty Polskiej. Można to zrobić przy odbiorze paczki przy okienku lub w obecności listonosza.
W przypadku przesyłki kurierskiej reklamacja uszkodzonej przesyłki odbywa się poprzez nasz sklep. O uszkodzeniu przesyłki prosimy poinformować nas niezwłocznie mailowo, a my skontaktujemy się z firmą kurierską. Jeżeli nie został sporządzony raport uszkodzenia w momencie odbioru przesyłki, kurier skontaktuje się z Państwem w ciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki celem sporządzenia protokołu szkody. Szczegóły opisujące opakowanie po doręczeniu i sposobu zabezpieczenia towaru do transportu, są kluczowe. Jeżeli opakowanie zewnętrzne nie jest uszkodzone, a raport uszkodzenia został sporządzony w terminie późniejszym niż doręczenie przesyłki, reklamacja taka zostanie odrzucona. Klient jest zobowiązany do zachowania opakowania wraz z całą zawartością do czasu przyjazdu kuriera i spisania raportu szkody. O wyniku reklamacji będziemy Państwa informowali na bieżąco. Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni.