Jak zwrócić towar

1. Poinformuj nas o odstąpieniu od umowy w dowolny sposób, najprościej wypełniając formularz elektroniczny (w polu Przyczyna korespondencji wybierz: Zwrot - Gwarancja Satysfakcji).


Jeżeli towar kupiłeś w sklepie internetowym mitoya.pl na poinformowanie nas o odstąpieniu i odesłanie towaru masz 30 dni od daty jego otrzymania. W przeciwnym wypadku na poinformowanie nas masz maksymalnie 14 dni od daty otrzymania towaru.

 

2. Odeślij towar na adres:

Sklep Mitoya

ul. Racjonalizacji 5

02-673 Warszawa


Jeżeli zakupy zrobiłeś poza sklepem internetowym mitoya.pl, na odesłanie towaru masz nie więcej niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy.


Do przesyłki załącz wydrukowane oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub numer Twojego zgłoszenia, podany po wysłaniu formularza elektronicznego - nie jest to obowiązkowe, ale łatwiej nam będzie ustalić, od kogo i dlaczego otrzymaliśmy paczkę.

 

Ważne

Dołącz wszystkie elementy zestawu - baterie, kabelki, instrukcję, itp.

Pamiętaj, że będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Nie odbieramy przesyłek nadanych za pobraniem.

 

Otrzymanie przesyłki potwierdzimy mailowo.

Zwrot pieniędzy realizujemy w ciągu maksymalnie 14 dni (chociaż zazwyczaj znacznie szybciej).

 

Pamiętaj, że Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Prosimy by zwracany towar nie był pozbawiony naklejek ochronnych – dotyczy to również oryginalnego opakowania, z wyjątkiem sytuacji kiedy towar został w taki sposób zapakowany, że dostęp do niego wymaga uszkodzenia naklejek ochronnych lub zniszczenia opakowania.







Jak zareklamować towar

1.  Po stwierdzeniu wady lub usterki zakupionego towaru w pierwszej kolejności skontaktuj się z nami. Często taki kontakt pozwala nam na określenie przyczyny i rozwiązanie problemu bez konieczności składania reklamacji.

2.  Do reklamowanego przedmiotu załącz uzupełniony druk reklamacyjny. Możesz go uzupełnić i wydrukować za pomocą formularza elektronicznego lub za pomocą formularzy papierowych (wersja pdf, wersja doc). Wykorzystanie druku reklamacyjnego nie jest obowiązkowe, ale znacznie pomaga nam w sprawnym rozpatrzeniu reklamacji.

3.  Załącz dowód zakupu (np. paragon, potwierdzenie przelewu lub inny), w przypadku faktury wystarczy sam numer faktury na druku reklamacyjnym.

4.  Dołącz wszystkie elementy zestawu - na przykład baterie, kabelki, wszystkie dekielk.

5.  Towar bezpiecznie zapakuj i odeślij na adres:

Sklep Mitoya

ul. Racjonalizacji 5

02-673 Warszawa


Po otrzymaniu przesyłki potwierdzimy jej otrzymanie.

Jeżeli rozpatrzenie reklamacji będzie tego wymagało, skontaktujemy się z Tobą.

Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni - w tym czasie poinformujemy Cię o naszej decyzji dotyczącej rozwiązania problemu - jednak staramy się, aby ten czas był możliwie najkrótszy.







Szczegóły dotyczące zwrotu towaru oraz warunki gwarancji znajdziesz w Regulaminie.