Filtr polaryzacyjny 55mm Nano-C CPL K&F Concept
- zapytaj o produkt
- poleć znajomemu
- dodaj opinię
- EAN: 6936069241761
Opis
Filtr polaryzacyjny K&F Concept Nano-C CPL o średnicy 55 mm. Jego powierzchnia została pokryta specjalną, niebieską powłoką redukującą odblaski oraz korzystnie wpływającą na rejestrowane ujęcia. Wykonany z japońskiego szkła optycznego cechującego się bardzo wysoką transmisją światła.
Korzystanie z filtrów CPL umożliwia m.in. redukcję odbić powstających na wodzie, szkle czy powierzchniach niemetalicznych. Ich obrotowa konstrukcja umożliwia precyzyjną zmianę położenia polaryzatorów względem siebie. Działanie jest najskuteczniejsze, kiedy światło pada na soczewkę pod kątem 90º i wiąże się z nieznacznym przyciemnieniem obrazu o około 1-2 działki przysłony.
Seria Nano-C to filtry wielopowłokowe, wzbogacone o aż 18 warstw. Osadzone w aluminiowej ramce o grubości 5 mm świetnie sprawdzają się jako filtry slim. Liczne żłobienia ramki ułatwiają nakręcanie i obracanie nimi, a podwójne gwintowanie umożliwia montaż osłony przeciwsłonecznej czy dekielka.
Cechy
- Filtr polaryzacyjny Nano-C CPL
- Skuteczna redukcja odbić
- Poprawa kontrastu ujęcia i nasycenia kolorów
- Powłoki antyrefleksyjne i ochronne
- Japońskie szkło optyczne
- Multi-coated – 18 powłok
- Aluminiowa ramka – 5 mm
- Podwójne gwintowanie
- Średnica – 55 mm
Zastosowanie
Jeśli zadajesz sobie pytania, jak podkreślić błękit nieba w fotografii krajobrazowej lub zredukować odbicia na wodzie, filtr polaryzacyjny stanowi prostą, ale też bardzo skuteczną odpowiedź. Filtry Nano-C CPL od K&F Concept skutecznie redukują refleksy, są odporne na zabrudzenia oraz przypadkowe uszkodzenia. Wysoka jakość łączy się także z korzystną ceną. Sprawdź, co potrafi filtr polaryzacyjny, a Twoje zdjęcia zachwycą wszystkich!
Dane techniczne
Rodzaj | Polaryzacyjny (CPL) |
Materiał | Aluminium, szkło optyczne |
Sposób montażu | Filtr wkręcany (gwintowany) |
Średnica | 55 mm |
Publikowane są wszystkie opinie (pozytywne oraz negatywne). Przed ich udostępnieniem weryfikujemy, czy opinia pochodzi od Klienta, który zakupił dany produkt.