Parasolka rozpraszająca biała 110cm MITOYA Fiberglass
- zapytaj o produkt
- poleć znajomemu
- dodaj opinię
- EAN: 5904094050499
Opis
Produkt objęty 3-letnią gwarancją.
Biała, rozpraszająca parasolka fotograficzna MITOYA Fiberglass o średnicy 110 cm. Umożliwia atrakcyjnie zmiękczyć światło emitowane przez palnik lampy błyskowej, COB LED czy świetlówki E27. Wytrzymała i funkcjonalna - idealna do domowego oraz mobilnego studia fotograficznego.
Do wykonania stelażu wykorzystano osiem drutów z włókna szklanego (fiberglass). Dzięki temu parasolka jest bardziej elastyczna i trwała. Nie jest także narażona na przypadkowe uszkodzenia mechaniczne, jak to ma często miejsce w modelach posiadających tradycyjne, metalowe ożebrowanie. Materiał czaszy jest gładki i równomiernie naprężony, co przekłada się na prostą wygodną pracę. Jego neutralny, biały kolor nie wpływa na temperaturę barwową światła ani na współczynnik odwzorowania kolorów lampy.
Cechy
- Średnica 110 cm
- Długość po złożeniu 74 cm
- Stelaż z włókna szklanego
- Równomierne rozproszenie światła
- Konstrukcja z 8 drutów
- Wysokiej jakości materiały
- Silne napięcie czaszy
- Brak wpływu na temperaturę barwową światła
Zastosowanie
Białe, transparentne parasolki fotograficzne są najczęściej stosowane przy równomiernym oświetlaniu szerokich planów. Średnica 110 cm jest wystarczająca, aby z parasolka stosować jednocześnie dwie świetlówki E27, mocną lampę reporterską lub nawet zaawansowaną lampę studyjną. Łatwe rozkładanie oraz kompaktowe wymiary po złożeniu sprawiają, że może być wykorzystywana nie tylko w stacjonarnym studiu, ale także podczas pracy w różnego rodzaju zaaranżowanych przestrzeniach - biurach, gabinetach czy restauracjach, podczas wykonywania oficjalnych zdjęć biznesowych czy produktowych.
Dane techniczne
Rodzaj | Transparentna (rozpraszająca) |
Materiał | Włókno szklane (fiberglass) |
Średnica | Do 150 cm |
Głębokość czaszy | Standardowa |
Publikowane są wszystkie opinie (pozytywne oraz negatywne). Przed ich udostępnieniem weryfikujemy, czy opinia pochodzi od Klienta, który zakupił dany produkt.