Uchwyt statywowy 2w1 Ulanzi U-Pad II do telefonu lub tabletu
- zapytaj o produkt
- poleć znajomemu
- dodaj opinię
- EAN: 6972436386475
Opis
Uchwyt statywowy Ulanzi U-Pad II to poręczne akcesorium, który pozwoli łatwo i bezpiecznie wykonywać zdjęcia czy kręcić filmy video za pomocą urządzeń mobilnych – smartfonów, tabletów, iPhone’ów czy iPadów. Szeroki zakres regulacji zacisku od 65 do 260 mm odpowiada urządzeniom o przekątnej ekranu od 4,7 do 12,9’’.
U-Pad II jest wykonany z tworzywa sztucznego i waży zaledwie 95 g. Sprężynowy zacisk cechuje się dużą wytrzymałością, a antypoślizgowe nakładki nie tylko stabilizują sprzęt, ale też chronią jego obudowę przed przypadkowymi zarysowaniami. Górna krawędź uchwytu posiada mocowanie w standardzie zimnej stopki ISO, które może posłużyć do montażu niewielkiej lampy LED bądź mikrofonu zewnętrznego.
W dolnej części uchwytu znajduje się tradycyjny gwint fotograficzny 1/4’’, który pozwoli na montaż uchwytu na niemal każdym statywie fotograficznym czy oświetleniowym, monopodzie, wysięgniku selfie czy stabilizatorze obrazu. Dodatkowo cała stopka została wyprofilowana zgodnie ze standardem mocowania arca swiss, obecnego w zaawansowanych statywach K&F Concept czy MITOYA, dzięki czemu uchwyt możemy montować bezpośrednio w gnieździe szybkozłączki, bez stosowania dodatkowych adapterów.
Cechy
- Wytrzymały zacisk sprężynowy
- Rozstaw szczęk: 65-260 mm
- Kompatybilne urządzenia: smartfony, tablety
- Przekątna ekranu urządzenia: 4,7-12,9’’
- Mocowanie: gwint 1/4’’ | arca swiss
- Dodatkowe mocowanie zimna stopka
- Antypoślizgowe nakładki
Zastosowanie
Uchwyt Ulanzi U-Pad II to doskonałe urządzenie dla vlogerów, którzy w swojej pracy korzystają z tabletów czy smartfonów o dużej przekątnej wyświetlacza bądź zamontowanych w dodatkowym, grubym etui. Jest lekki, wytrzymały i oferuje szeroką skalę regulacji. Umożliwi bezpieczny montaż sprzętu i zwiększy wygodę naszej pracy.
Dane techniczne
Mocowania | 1 × zimna stopka |
Rozwarcie szczęk | 65-165 mm (telefon lub tablet) |
Publikowane są wszystkie opinie (pozytywne oraz negatywne). Przed ich udostępnieniem weryfikujemy, czy opinia pochodzi od Klienta, który zakupił dany produkt.