Filtr ultrafioletowy 62mm Nano-C MC UV K&F Concept
- zapytaj o produkt
- poleć znajomemu
- dodaj opinię
- EAN: 6936069241709
Opis
Wielopowłokowy filtr ultrafioletowy K&F Concept Nano-C MCUV przeznaczony do obiektywów o średnicy 62 mm. Jego soczewka została wykonana z wysokiej jakości szkła optycznego, cechującego się bardzo wysoką transmisją światła i dodatkowo pokryta specjalną, niebieską powłoką redukującą odbicia i refleksy.
Zadaniem filtrów UV jest redukcja promieniowania ultrafioletowego, rejestrowanego na zdjęciach w postaci niebieskiego zamglenia atmosferycznego. Przekłada się to na wyraźniejszy obraz o większym kontraście. Filtr UV może też pełnić funkcję ochronną, zabezpieczając soczewkę obiektywu przed zanieczyszczeniami, kurzem czy wilgocią.
Seria Nano-C to filtry multi coated pokryte 18 warstwami korzystnie wpływającymi na jakość obrazu. To także filtry slim o cienkiej, czernionej ramce z aluminium. Ich grubość wynosi 3,3 mm, co pozwala na łączenie ich z obiektywami szerokokątnymi. Podwójne gwintowanie umożliwia montaż dodatkowych akcesoriów – innych filtrów, osłon przeciwsłonecznych czy dekielków.
Cechy
- Filtr ultrafioletowy Nano-C MCUV
- Redukcja promieniowania ultrafioletowego
- Ochrona obiektywu przed zanieczyszczeniami
- Japońskie szkło optyczne
- Multi-coated – 18 powłok
- Cienka aluminiowa ramka – 3,3 mm
- Podwójne gwintowanie
- Średnica 62 mm
Zastosowanie
Dobrej jakości filtr UV pozwoli w znaczący sposób poprawić jakość rejestrowanego ujęcia, zwłaszcza podczas pracy w plenerze. Dodatkowo fizycznie zabezpiecza obiektyw przed przypadkowymi uszkodzeniami, przez co przydaje się nie tylko podczas wykonywania majestatycznych zdjęć przyrody, ale także podczas codziennego korzystania z aparatu. Lekki, użyteczny i wytrzymały, będzie doskonałym towarzyszem i nieocenionym pomocnikiem w bardzo wielu sytuacjach.
Dane techniczne
Rodzaj | Ultrafioletowy (UV) |
Materiał | Aluminium, szkło optyczne |
Sposób montażu | Filtr wkręcany (gwintowany) |
Średnica | 62 mm |
Publikowane są wszystkie opinie (pozytywne oraz negatywne). Przed ich udostępnieniem weryfikujemy, czy opinia pochodzi od Klienta, który zakupił dany produkt.