Reklamacje

 

Jak zareklamować towar

 

1.  Po stwierdzeniu wady lub usterki zakupionego towaru w pierwszej kolejności skontaktuj się z nami. Często taki kontakt pozwala nam na określenie przyczyny i rozwiązanie problemu bez konieczności składania reklamacji.

2. Aby zgłosić reklamację, skorzystaj z formularza elektronicznego. Jeśli składasz reklamację po raz pierwszy zostaniesz poproszony o zarejestrowanie konta.

Możesz również skorzystać z formularza papierowego wersja PDF. Wykorzystanie druku reklamacyjnego nie jest obowiązkowe, ale znacznie pomaga nam w sprawnym rozpatrzeniu reklamacji.

3.  Załącz dowód zakupu (np. paragon, potwierdzenie przelewu lub inny), w przypadku faktury wystarczy wprowadzenie samego numeru faktury na druku reklamacyjnym.

4.  Do reklamowanego produktu dołącz wszystkie elementy zestawu - na przykład baterie, zasilacz.

5.  Towar bezpiecznie zapakuj i odeślij na adres:

 

MITOYA
RACJONALIZACJI 5
02-673 Warszawa

 


Po otrzymaniu przesyłki potwierdzimy jej otrzymanie.

Jeżeli rozpatrzenie reklamacji będzie tego wymagało, skontaktujemy się z Tobą.

Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni - w tym czasie poinformujemy Cię o naszej decyzji dotyczącej rozwiązania problemu - jednak staramy się, aby ten czas był możliwie najkrótszy.

Szczegóły dotyczące warunków gwarancji znajdziesz w Regulaminie.


 



Szczegóły dotyczące napraw pogwarancyjnych

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium