
Reklamacje
Jak zareklamować towar
1. Po stwierdzeniu wady lub usterki zakupionego towaru w pierwszej kolejności skontaktuj się z nami telefonicznie: (22) 244 37 62 lub mailowo: sklep@mitoya.pl. Często taki kontakt pozwala nam na określenie przyczyny i rozwiązanie problemu bez konieczności składania reklamacji.
2. Aby zgłosić reklamację, skorzystaj z formularza elektronicznego. Jeśli składasz reklamację po raz pierwszy, zostaniesz poproszony o zarejestrowanie konta. Rejestracja jest prosta i darmowa. Korzystanie z formularza elektronicznego pozwoli Ci wygodnie monitorować proces reklamacji, a także dokładnie opisać sytuację. Szczegółowy opis problemu ułatwi naszemu Serwisowi przeprowadzenie diagnozy.
Możesz też skorzystać z tradycyjnego formularza w formacie PDF - przesłać go do nas mailowo lub wydrukować i dołączyć do paczki z reklamowanym produktem. Druk reklamacyjny nie jest obowiązkowy, ale również pomaga nam w sprawnym rozpatrzeniu reklamacji.
Nie musisz czekać na wiadomość zwrotną od nas - po przesłaniu formularza elektronicznego możesz przystąpić do nadawania paczki.
3. Do reklamowanego produktu dołącz dowód zakupu (np. fakturę VAT, paragon fiskalny, potwierdzenie przelewu lub inny). Jeśli nie masz dostępu do dowodu zakupu (np. przekazałeś już fakturę do swojej księgowości) skontaktuj się z nami - odszukamy Twoje zamówienie w naszym systemie i podamy Ci niezbędne informacje.
4. Do reklamowanego produktu dołącz jego najważniejsze elementy. Np. wraz z lampą odeślij jej zasilacz sieciowy. Pamiętaj, że niektóre elementy - jeśli nie są bezpośrednim przedmiotem reklamacji - nie są konieczne. A więc jeśli kupiłeś lampę ze statywem, a sam statyw nie posiada wad, nie musisz do odsyłać.
5. Towar bezpiecznie zapakuj i odeślij na adres:
SKLEP MITOYA
RACJONALIZACJI 5
02-673 Warszawa
Możesz skorzystać z dowolnego przewoźnika lub dostarczyć do nas produkt osobiście. Nasz sklep stacjonarny przy ul. Racjonalizacji 5 jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
UWAGA! Jeśli chciałbyś skorzystać z automatu paczkowego (np. Paczkomat Inpost), pamiętaj o nadaniu paczki na adres sklepu - nie do punktu w naszej okolicy.
UWAGA! Adres rozliczeniowy firmy Mitoya Sp. z o. o. (widoczny na dokumentach sprzedaży - fakturach, paragonach) jest inny niż adres sklepu stacjonarnego. Paczki prosimy kierować jedynie na adres sklepu stacjonarnego.
* * *
Kiedy paczka do nas dotrze, potwierdzimy jej otrzymanie.
Jeżeli w trakcie rozpatrywania reklamacji nasi Serwisanci będą mieli do Ciebie dodatkowe pytania, skontaktują się z Tobą mailowo.
Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni - w tym czasie poinformujemy Cię o naszej decyzji dotyczącej rozwiązania problemu - jednak staramy się, aby ten czas był możliwie najkrótszy.
Szczegóły dotyczące warunków gwarancji znajdziesz w Regulaminie.
Szczegóły dotyczące napraw pogwarancyjnych