Reklamacje
Jak zareklamować towar
1. Po stwierdzeniu wady lub usterki zakupionego towaru w pierwszej kolejności skontaktuj się z nami. Często taki kontakt pozwala nam na określenie przyczyny i rozwiązanie problemu bez konieczności składania reklamacji.
2. Aby zgłosić reklamację, skorzystaj z formularza elektronicznego. Jeśli składasz reklamację po raz pierwszy zostaniesz poproszony o zarejestrowanie konta.
Możesz również skorzystać z formularza papierowego wersja PDF. Wykorzystanie druku reklamacyjnego nie jest obowiązkowe, ale znacznie pomaga nam w sprawnym rozpatrzeniu reklamacji.
3. Załącz dowód zakupu (np. paragon, potwierdzenie przelewu lub inny), w przypadku faktury wystarczy wprowadzenie samego numeru faktury na druku reklamacyjnym.
4. Do reklamowanego produktu dołącz wszystkie elementy zestawu - na przykład baterie, zasilacz.
5. Towar bezpiecznie zapakuj i odeślij na adres:
MITOYA
RACJONALIZACJI 5
02-673 Warszawa
Po otrzymaniu przesyłki potwierdzimy jej otrzymanie.
Jeżeli rozpatrzenie reklamacji będzie tego wymagało, skontaktujemy się z Tobą.
Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni - w tym czasie poinformujemy Cię o naszej decyzji dotyczącej rozwiązania problemu - jednak staramy się, aby ten czas był możliwie najkrótszy.
Szczegóły dotyczące warunków gwarancji znajdziesz w Regulaminie.
Szczegóły dotyczące napraw pogwarancyjnych
300,00 zł
Cena regularna:
395,00 zł
410,55 zł
Cena regularna:
483,00 zł
605,98 zł