Filtr ultrafioletowy 77mm Nano-C MC UV K&F Concept
-
zapytaj o produkt
-
poleć znajomemu
-
dodaj opinię
- EAN: 6936069241730
Opis
Wykonany z japońskiego szkła optycznego filtr ultrafioletowy K&F Concept Nano-C MCUV o średnicy 77 mm. Jego soczewka została pokryta specjalną, niebieską powłoką, skutecznie redukującą odbicia i refleksy.
Głównym zadaniem filtrów UV jest redukcja promieniowania ultrafioletowego, widocznego zwłaszcza na zdjęciach krajobrazowych w postaci niekorzystnego, niebieskiego zamglenia atmosferycznego. Poza poprawą jakości obrazu filtr UV pełni też funkcję ochronną, zabezpieczając obiektyw przed gromadzącymi się zanieczyszczeniami, odciskami palców czy wilgocią.
Seria Nano-C to filtry multi coated pokryte 18 warstwami korzystnie wpływającymi na jakość obrazu. To również filtry slim o wyjątkowo cienkiej, czernionej galwanicznie ramce z aluminium. Ich grubość wynosi zaledwie 3,3 mm, co pozwala na łączenie ich z obiektywami szerokokątnymi bez obawy o powstawanie winiety. Podwójne gwintowanie umożliwia montaż dodatkowych akcesoriów – innych filtrów, osłon przeciwsłonecznych czy dekielków.
Cechy
- Filtr ultrafioletowy Nano-C MCUV
- Redukcja promieniowania ultrafioletowego
- Ochrona obiektywu przed zanieczyszczeniami
- Japońskie szkło optyczne
- Multi-coated – 18 powłok
- Cienka aluminiowa ramka – 3,3 mm
- Podwójne gwintowanie
- Średnica 77 mm
Zastosowanie
Dobrej jakości filtr ultrafioletowy potrafi w znaczący sposób poprawić jakość zdjęć - zwłaszcza przyrodniczych i krajobrazowych. Oferta K&F Concept jest dopasowana do szerokiej grupy odbiorców, zaś filtry serii Nano-C łączą w sobie funkcjonalność i korzystną cenę. Ich niebieska powłoka skutecznie redukuje odblaski, pozwalając cieszyć się widowiskowymi ujęciami. Zabezpiecz swój obiektyw oraz ciesz się zdjęciami krajobrazów pełnymi szczegółów i kolorów razem z K&F Concept!
Dane techniczne
Rodzaj | Ultrafioletowy (UV) |
Materiał | Aluminium, szkło optyczne |
Sposób montażu | Filtr wkręcany (gwintowany) |
Średnica | 77 mm |
Publikowane są wszystkie opinie (pozytywne oraz negatywne). Przed ich udostępnieniem weryfikujemy, czy opinia pochodzi od Klienta, który zakupił dany produkt.