Filtr polaryzacyjny 52mm Nano-C CPL K&F Concept
- zapytaj o produkt
- poleć znajomemu
- dodaj opinię
- EAN: 6936069241754
Opis
Filtr polaryzacyjny K&F Concept Nano-C CPL o średnicy 52 mm z powierzchnią pokrytą specjalną, niebieską powłoką, redukującą odblaski oraz poprawiającą jakość rejestrowanego obrazu. Wykonany z japońskiego szkła optycznego, wyróżniającego się wysoką transmisją światła.
Korzystanie z filtrów CPL umożliwia m.in. redukcję odbić powstających na wodzie, szkle czy powierzchniach niemetalicznych. Ich działanie jest najskuteczniejsze, kiedy światło pada pod kątem 90º, ale wiąże się też w naturalny sposób z nieznacznym przyciemnieniem obrazu o około 1-2 działki przysłony. Obrotowa konstrukcja umożliwia precyzyjną zmianę położenia polaryzatorów, dzięki czemu możliwe jest odcięcie fal jedynie o określonej długości.
Filtry Nano-C zostały wyposażone w 18 nano-powłok korzystnie wpływających na pracę fotografa. To także filtry typu slim osadzone w aluminiowej ramce – grubość ramki wynosi 5 mm. Liczne żłobienia ułatwiają operowanie filtrem, a podwójne gwintowanie umożliwia montaż osłony przeciwsłonecznej czy dekielka.
Cechy
- Filtr polaryzacyjny Nano-C CPL
- Skuteczna redukcja odbić
- Poprawa kontrastu ujęcia i nasycenia kolorów
- Powłoki antyrefleksyjne i ochronne
- Japońskie szkło optyczne
- Multi-coated – 18 powłok
- Aluminiowa ramka – 5 mm
- Podwójne gwintowanie
- Średnica – 52 mm
Zastosowanie
Jeśli zastanawiasz się jak wydobyć błękit nieba w fotografii krajobrazowej lub "zajrzeć" do wnętrz budynków przez szybę, filtr polaryzacyjny stanowi proste i skuteczne rozwiązanie. Sprawdzi się także przy zdjęciach produktowych czy portretowych. Filtry polaryzacyjne Nano-C CPL łączą wysoką jakość z korzystną ceną. Sprawdź, co potrafi filtr polaryzacyjny, a Twoje zdjęcia zachwycą wszystkich!
Dane techniczne
Rodzaj | Polaryzacyjny (CPL) |
Materiał | Aluminium, szkło optyczne |
Sposób montażu | Filtr wkręcany (gwintowany) |
Średnica | 52 mm |
Publikowane są wszystkie opinie (pozytywne oraz negatywne). Przed ich udostępnieniem weryfikujemy, czy opinia pochodzi od Klienta, który zakupił dany produkt.