Naprawy pogwarancyjne
Naprawy pogwarancyjne
Oferujemy serwis pogwarancyjny następujących produktów marki Mitoya:
RL480L, RL480, MTY18C, MTY21C, MTY176, MX8
Jak zgłosić naprawę pogwarancyjną?
1. Wypełnij formularz na stronie https://naprawiam.online/panel/mitoya/login
Jeżeli chcesz osobiście dostarczyć do nas towar do naprawy, pomiń punkty 4. i 5.
Adres serwisu to
sklep Mitoya
ul. Racjonalizacji 5
02-673 Warszawa
Jeżeli nie planujesz dostarczyć przesyłki do nas osobiście, możesz skorzystać z możliwości zamówienia paczkomatu dla Ciebie.
W tym celu w polu Sposób dostarczenia naprawy wybierz Kurier, a w polu Opis usterki/problemu podaj numer lub adres paczkomatu, z którego wyślesz do nas paczkę.
2. Prześlemy Ci link do szybkiej płatności za usługę wyceny naprawy oraz transport (jeżeli jest).
Jeżeli chcesz zapłacić tradycyjnym przelewem, poinformuj nas o tym w polu Opis usterki/problemu
3. Zrealizuj płatność
4. Wyślemy Ci kod do paczkomatu
5. Zapakuj bezpiecznie paczkę i ją do nas wyślij.
O dalszych krokach naprawy będziemy informowali Cię mailowo lub / i telefonicznie.
Cennik (ceny brutto)
Odbiór przesyłki od klienta (kurier lub paczkomat) 15 zł
Wysyłka przesyłki do klienta paczkomat 15 zł, kurier 15 zł
Wycena naprawy 30 zł
Magazynowanie powyżej 14 dni 5 zł / dzień
W przypadku akceptacji naprawy przez klienta koszt naprawy jest pomniejszany o koszt wyceny
Szczegóły dotyczące świadczenia pozagwarancyjnych usług serwisowych znajdziesz w Regulaminie.
605,98 zł