Naprawy pogwarancyjne

 

Naprawy pogwarancyjne

Oferujemy serwis pogwarancyjny następujących produktów marki Mitoya:

 RL480L, RL480, MTY18C, MTY21C, MTY176, MX8

 

Jak zgłosić naprawę pogwarancyjną? 

1. Wypełnij formularz na stronie https://naprawiam.online/panel/mitoya/login

Jeżeli chcesz osobiście dostarczyć do nas towar do naprawy, pomiń punkty 4. i 5.

Adres serwisu to

sklep Mitoya

ul. Racjonalizacji 5

02-673 Warszawa

 

Jeżeli nie planujesz dostarczyć przesyłki do nas osobiście, możesz skorzystać z możliwości zamówienia paczkomatu dla Ciebie.

W tym celu w polu Sposób dostarczenia naprawy wybierz Kurier, a w polu Opis usterki/problemu podaj numer lub adres paczkomatu, z którego wyślesz do nas paczkę.

2. Prześlemy Ci link do szybkiej płatności za usługę wyceny naprawy oraz transport (jeżeli jest).

Jeżeli chcesz zapłacić tradycyjnym przelewem, poinformuj nas o tym w polu Opis usterki/problemu

3. Zrealizuj płatność

4. Wyślemy Ci kod do paczkomatu 

5. Zapakuj bezpiecznie paczkę i ją do nas wyślij.

 

O dalszych krokach naprawy będziemy informowali Cię mailowo lub / i telefonicznie.

 

Cennik (ceny brutto)

Odbiór przesyłki od klienta (kurier lub paczkomat) 15 zł

Wysyłka przesyłki do klienta paczkomat 15 zł, kurier 15 zł

Wycena naprawy 30 zł

Magazynowanie powyżej 14 dni 5 zł / dzień

W przypadku akceptacji naprawy przez klienta koszt naprawy jest pomniejszany o koszt wyceny

 

Szczegóły dotyczące świadczenia pozagwarancyjnych usług serwisowych znajdziesz w Regulaminie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium