Filtr polaryzacyjny 72mm Nano-C CPL K&F Concept
- zapytaj o produkt
- poleć znajomemu
- dodaj opinię
- EAN: 6936069241808
Opis
K&F Concept Nano-C CPL to filtr polaryzacyjny o średnicy 72 mm. Wykonany z japońskiego szkła optycznego oraz pokryty specjalną, niebieską powłoką redukującą odblaski, pozwala rejestrować wysokiej jakości obraz pozbawiony nieestetycznych refleksów.
Korzystanie z filtrów CPL umożliwia m.in. skuteczną redukcję odbić powstających na powierzchniach niemetalicznych, wodzie czy szkle. Ich działanie jest najskuteczniejsze gdy światło pada pod kątem 90º, ale wiąże się też z przyciemnieniem obrazu o 1-2 działki przysłony. Charakterystyczna obrotowa konstrukcja pozwala na płynną zmianę położenia polaryzatorów i odcięcie fal jedynie o określonej długości.
Filtry K&F Concept Nano-C zostały wzbogacone o 18 powłok korzystnie wpływających na jakość obrazu. To także filtry slim z aluminiową ramką o grubości 5 mm. Dolny pierścień posiada liczne żłobienia, ułatwiające zmianę ustawienia polaryzatorów, a podwójne gwintowanie pozwala na montaż osłony przeciwsłonecznej czy dekielka.
Cechy
- Filtr polaryzacyjny Nano-C CPL
- Skuteczna redukcja odbić
- Poprawa kontrastu ujęcia i nasycenia kolorów
- Powłoki antyrefleksyjne i ochronne
- Japońskie szkło optyczne
- Multi-coated – 18 powłok
- Aluminiowa ramka – 5 mm
- Podwójne gwintowanie
- Średnica – 72 mm
Zastosowanie
Przydatny w wielu sytuacjach filtr polaryzacyjny to proste narzędzie pozwalające utrwalić na zdjęciach rzeczy niewidoczne gołym okiem. Sprawdzi się zarówno podczas wakacyjnych wyjazdów, jak i pracy w studio fotograficznym. Wykorzystywany w fotografii przyrodniczej, krajobrazowej, produktowej a nawet portretowej spełni oczekiwania każdego użytkownika. Przekonaj się o tym sam i zacznij cieszyć się niepowtarzalnymi kadrami, niezależnie od tego, dokąd zabierasz aparat fotograficzny!
Dane techniczne
Rodzaj | Polaryzacyjny (CPL) |
Materiał | Aluminium, szkło optyczne |
Sposób montażu | Filtr wkręcany (gwintowany) |
Średnica | 72 mm |
Publikowane są wszystkie opinie (pozytywne oraz negatywne). Przed ich udostępnieniem weryfikujemy, czy opinia pochodzi od Klienta, który zakupił dany produkt.