Filtr ultrafioletowy 49mm Nano-C MC UV K&F Concept
- zapytaj o produkt
- poleć znajomemu
- dodaj opinię
- EAN: 6936069269208
Opis
Wielopowłokowy filtr ultrafioletowy Nano-C MCUV K&F Concept o średnicy 49 mm. Wykonany z japońskiego szkła optycznego wyróżniającego się wysoką transmisją światła i pokryty specjalną, niebieską powłoką skutecznie redukującą odbicia i refleksy.
Korzystanie z filtrów UV ma na celu zredukowanie promieniowania ultrafioletowego. Ułatwia to utrwalenie na zdjęciu większej ilości szczegółów oraz podkreśla ogólny kontrast sceny. Filtr może także pełnić funkcję ochronną, zabezpieczając soczewkę przed wilgocią, uszkodzeniem czy gromadzącymi się zanieczyszczeniami.
Seria Nano-C MCUV to filtry wielopowłokowe (multi coated), pokryte aż 18 warstwami korzystnie wpływającymi na jakość obrazu. To także filtry slim o cienkiej, czernionej galwanicznie ramce z aluminium. Ich grubość wynosi zaledwie 3,3 mm, dzięki czemu mogą być wykorzystywane z większością obiektywów szerokokątnych. Podwójne gwintowanie umożliwia montaż dodatkowych akcesoriów – innych filtrów, osłon przeciwsłonecznych czy dekielków.
Cechy
- Filtr ultrafioletowy Nano-C MCUV
- Redukcja promieniowania ultrafioletowego
- Ochrona obiektywu przed zanieczyszczeniami
- Japońskie szkło optyczne
- Multi-coated – 18 powłok
- Cienka aluminiowa ramka – 3,3 mm
- Podwójne gwintowanie
- Średnica 49 mm
Zastosowanie
Filtr ultrafioletowy to najpopularniejszy filtr stosowany zarówno na planie filmowym, jak i fotograficznym. Ułatwia tworzenie atrakcyjnych zdjęć krajobrazowych, a przede wszystkim skutecznie osłania delikatną soczewkę obiektywu przed naturalnie gromadzącymi się zanieczyszczeniami czy przypadkowym uszkodzeniem. Stanowią nieocenioną pomoc w każdej sytuacji – przekonaj się o tym sam!
Dane techniczne
Rodzaj | Ultrafioletowy (UV) |
Materiał | Aluminium, szkło optyczne |
Sposób montażu | Filtr wkręcany (gwintowany) |
Średnica | 49 mm |
Publikowane są wszystkie opinie (pozytywne oraz negatywne). Przed ich udostępnieniem weryfikujemy, czy opinia pochodzi od Klienta, który zakupił dany produkt.