Filtr połówkowy szary ND8 100x150mm K&F Concept Nano Grad Reverse
- zapytaj o produkt
- poleć znajomemu
- dodaj opinię
- EAN: 6936069291674
Opis
Prostokątny filtr szary o wymiarach 100 x 150 mm K&F Concept Nano w wersji Grad Reverse. Gęstość optyczna w najciemniejszym punkcie wynosi ND8x (ND0.9), co odpowiada 3 działkom przysłony. Filtr ma grubość 2 mm i może być stosowany z holderami marki K&F Concept, Haida 100-PRO, Haida M10, Nissi czy Lee.
Filtry typu Graduated Reverse najmocniej oddziałują na ekspozycję w centralnym obszarze, zaś im bliżej górnej krawędzi, tym efekt jest mniej intensywny. Nie zaburzają oryginalnej kolorystyki ujęcia, umożliwiając rejestrację wiernych, nasyconych barw. Filtry K&F Concept powstają z wykorzystaniem wytrzymałego szkła optycznego pokrytego licznymi nano-powłokami antyodblaskowymi, hydrofobowymi oraz ochronnymi. Filtry są odporne na powstawanie rys i odprysków, zaś wszelkie zanieczyszczenia, takie jak odciski palców, są bardzo łatwe do usunięcia.
Do filtra dołączone jest eleganckie, usztywniane etui oraz ochronne pudełko.
Cechy
- Wyraźne zaznaczenie obszaru zaciemnionego
- Gęstość optyczna w najciemniejszym punkcie – ND8x / ND0.9
- Obniżenie ekspozycji o 3 działki przysłony
- Wysokiej jakości niemieckie szkło optyczne
- Powłoki ochronne
- Zaokrąglone rogi
- Prostokątny kształt 100 × 150 mm
- Montaż w holderze 100 mm × 2 mm
Zastosowanie
Szary połówkowy filtr K&F Concept o odwróconej gradacji znajduje zastosowanie szczególnie w fotografii krajobrazowej. Prostokątny format 100 × 150 mm daje duże możliwości dokładnej aranżacji kadru, a standardowa grubość 2 mm sprawia, że będzie kompatybilny z wieloma uchwytami / holderami innych marek. Możliwość zmiany ich położenia w holderze oraz przesuwania do góry i do dołu ułatwia osiągnięcie poprawnej ekspozycji w sytuacjach, w których części kadru groziłoby prześwietlenie. Utwardzane szkło optyczne, warstwy ochronne oraz zaokrąglone rogi sprawiają, że korzystanie z filtrów K&F Concept jest proste, wygodne i bezpieczne.
Publikowane są wszystkie opinie (pozytywne oraz negatywne). Przed ich udostępnieniem weryfikujemy, czy opinia pochodzi od Klienta, który zakupił dany produkt.