
Nasza oferta jest skierowana nie tylko do fotografów i filmowców, ale też do szerokiego grona osób pracujących w branży beauty – wizażystek, kosmetyczek, stylistek rzęs czy paznokci. Część oferowanych w sklepie produktów znajdzie też zastosowanie w salonie fryzjerskim czy studiu tatuażu. Są to lampy pierścieniowe, lampy LED Yongnuo, lampy światła stałego (softboxy serii MITOYA SIMPLE) czy statywy oświetleniowe.
Rozpoczęcie działalności gospodarczej często wiąże się z otrzymaniem określonej dotacji z Urzędu Pracy czy Funduszy Europejskich. Każda jednostka rozpatrująca wnioski o dofinansowanie ma własne procedury oraz wzory dokumentów. Jeśli planujesz założenie firmy i będzie Ci potrzebna np. lampa do makijażu czy salonu kosmetycznego, sprawdź naszą ofertę oraz przeczytaj poniższy wpis – znajdziesz w nim odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania naszych Klientów i Klientek.
Czy kupię u was lampę do makijażu lub lampę do rzęs / paznokci?
Już od kilku lat dużą popularnością cieszą się lampy pierścieniowe ring. W naszej ofercie znajduje się kilka modeli, które są bardzo często wybierane przez kosmetyczki i wizażystki. Są to RL480, RL480L oraz MTY21C. Modele RL480 i RL480L to lampy o średnicy 45 cm, natomiast MTY21C jest większa – ma 53 cm średnicy. Wszystkie trzy modele mają możliwość zmiany mocy światła i jego temperatury od ciepłej (żółtej) do białej (neutralnej). Lampy mogą być pochylane pod kątem 90° do przodu i do tyłu. Korzystają z zasilania sieciowego, a w komplecie mają uchwyt do telefonu i torbę. Stylistki rzęs bardzo często wybierają także model MTY176. Elastyczne ramiona pozwalają na precyzyjne ustawienie światła – tak, aby jak najlepiej doświetlało obszar pracy.
Lampy są sprzedawane bez statywów lub w zestawach z nimi. W naszej ofercie znajdują się także same stojaki.
Nie wiesz, jaką lampę wybrać? Skontaktuj się z nami – chętnie doradzimy :)
Nie mam jeszcze numeru NIP. Czy wystawiacie faktury imienne?
Tak, jest możliwość otrzymania faktury imiennej, bez numeru NIP.
Czy mogę kupić towar na paragon, a potem otrzymać fakturę?
Nie. Wystawiony podczas zakupu dokument sprzedaży jest wiążący. Możesz wybrać, czy wolisz otrzymać paragon fiskalny, fakturę imienną, czy fakturę VAT.
W jaki sposób lampa i statyw będą opisane na fakturze?
W naszym systemie kasowo-magazynowym każdy produkt to oddzielna pozycja. Lampa pierścieniowa i statyw oświetleniowy będą widniały na dokumencie jako dwa osobne produkty. Przy wystawianiu faktur posługujemy się ich nazwami katalogowymi i kodami produktów, których nie możemy zmieniać – nie możemy połączyć lampy i statywu i opisać ich jako zestaw. Przed złożeniem wniosku możesz się z nami skontaktować – podamy Ci dokładne nazwy, które znajdą się na dokumencie. Możemy także przygotować dodatkowe oświadczenie, na którym znajdzie się informacja, że produkty uwzględnione na danej fakturze/dokumencie sprzedaży stanowią zestaw.
Składam zamówienie online z wysyłką. Czy koszty wysyłki też będą na fakturze?
Tak, z zasady usługa kurierska jest wyszczególniona jako oddzielna pozycja na fakturze. Jeśli jednak Urząd nie dopuszcza takiego rozwiązania, koszty wysyłki możemy naliczyć na oddzielnym paragonie fiskalnym, który zostanie dołączony do paczki.
Lampa, której potrzebuję, jest niedostępna. Czy mogę ją zamówić mimo to?
Nie. Jeśli nie mamy produktów w magazynie, nie możemy ich sprzedać ani zarezerwować. Niemożliwe jest także przygotowanie faktury proforma. Dostawy lamp przyjmujemy średnio co miesiąc – dwa. Jeśli chcesz być na bieżąco, dodaj swój adres mailowy na stronie danego produktu, wpisując go w polu „Powiadom mnie, kiedy będzie dostępny” bądź skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo!
Wypełniając wniosek, podaję określone ceny. Co jeśli lampa jest tańsza lub droższa?
Ceny podane na stronie internetowej są wiążące. Nie mamy możliwości zmiany cen na życzenie – ani na niższe, ani na wyższe. Nie możemy również zawrzeć kosztów wysyłki kurierskiej w cenie produktu.
Gdy wypełniałam/em wniosek, lampa była niedostępna. Teraz wróciła do sprzedaży i jest droższa. Czy mogę kupić ją po starej cenie?
Niestety nie. Staramy się utrzymywać ceny produktów na tym samym poziomie, jednak stale rosnące koszty transportu i zmiany kursu walut często wymuszają na nas ich podnoszenie. Nowe ceny są ustalane po przyjęciu dostawy. Jeśli po ponownym zatowarowaniu magazynu lampa pierścieniowa podrożała, to jest to ostateczna, wiążąca cena. W takiej sytuacji sugerujemy konsultację z Urzędem i wprowadzenie korekty we wniosku.
Czy mogę zarezerwować dostępną lampę, ale sfinalizować zakup dopiero po przyznaniu dotacji?
Tak, oferujemy rezerwację dostępnego towaru na podstawie faktury proforma na okres 14 dni. Faktura proforma zamraża produkt oraz jego cenę. To znaczy, że jeśli w międzyczasie cena się zmieni lub towar się wyprzeda, zarezerwowany egzemplarz wciąż będzie na Ciebie czekał. Na okres dłuższy - maksymalnie 30 dni - możemy także przygotować ofertę cenową, jednak nie będzie to oznaczało fizycznej rezerwacji sprzętu.
Czy do zakupu sprzętu z dotacji wymagane są dodatkowe dokumenty?
Te sprawy określa dany Urząd – nie my, jako sklep. Jeśli potrzebujesz określonych potwierdzeń, np. sposobu zapłaty, dostarcz nam odpowiedni dokument mailowo. Nie dysponujemy gotowymi wzorami, ale bez problemu możemy wypełnić i odesłać do Ciebie w formie elektronicznej potrzebne dokumenty.
Mamy nadzieję, że tekst okazał się pomocny. Jeśli masz inne pytania lub wątpliwości, zapraszamy do kontaktu – chętnie pomożemy!