Filtr polaryzacyjny 77mm Nano-C CPL K&F Concept
- zapytaj o produkt
- poleć znajomemu
- dodaj opinię
- EAN: 6936069241815
Opis
Filtr polaryzacyjny K&F Concept Nano-C CPL 77 mm. Wykonany z japońskiego szkła optycznego i pokryty niebieską powłoką redukującą odblaski umożliwia rejestrowanie wysokiej jakości obrazu pozbawionego niepożądanych refleksów.
Stosowanie filtrów CPL umożliwia m.in. redukcję odbić powstających na wodzie, szkle oraz powierzchniach niemetalicznych. Ich działanie jest najskuteczniejsze gdy światło pada pod kątem 90º, ale wiąże się też z przyciemnieniem obrazu o około 1-2 działki przysłony. Obrotowa konstrukcja pozwala na swobodną zmianę położenia polaryzatorów, przez co możliwe jest odcięcie fal jedynie o określonej długości.
Filtry K&F Concept Nano-C posiadają 18 nano-powłok korzystnie wpływających na jakość obrazu. To filtry slim, których aluminiowa, czerniona ramka ma zaledwie 5 mm grubości. Podwójne gwintowanie umożliwia montaż innych akcesoriów – osłony przeciwsłonecznej czy dekielka. Dolny pierścień posiada także liczne żłobienia, ułatwiające zmianę ustawienia polaryzatorów oraz zapobiegające przypadkowemu zakleszczeniu filtra na obiektywie.
Cechy
- Filtr polaryzacyjny Nano-C CPL
- Skuteczna redukcja odbić
- Poprawa kontrastu ujęcia i nasycenia kolorów
- Powłoki antyrefleksyjne i ochronne
- Japońskie szkło optyczne
- Multi-coated – 18 powłok
- Aluminiowa ramka – 5 mm
- Podwójne gwintowanie
- Średnica – 77 mm
Zastosowanie
Filtr polaryzacyjny ułatwia wykonanie atrakcyjnych zdjęć krajobrazowych, szczególnie przy zbiornikach wodnych. Doskonale spisze się także w studiu podczas wykonywania packshotów. Filtry K&F Concept Nano-C CPL łączą w sobie wysoką jakość, precyzję wykonania oraz korzystną cenę. Wytrzymałe i proste w czyszczeniu będą doskonałym dodatkiem i nieocenioną pomocą na planie zdjęciowym.
Dane techniczne
Rodzaj | Polaryzacyjny (CPL) |
Materiał | Aluminium, szkło optyczne |
Sposób montażu | Filtr wkręcany (gwintowany) |
Średnica | 77 mm |
Publikowane są wszystkie opinie (pozytywne oraz negatywne). Przed ich udostępnieniem weryfikujemy, czy opinia pochodzi od Klienta, który zakupił dany produkt.